Op het werk gaat het niet alleen om het werken met veilige en goedgekeurde apparaten, maar veilig gedrag is net zo belangrijk. Ter bescherming van u en ons personeel is het noodzakelijk dat alle geretourneerde apparatuur vrij zijn van virussen en/of bacteriën. Aan de buitenkant van een apparaat is niet te zien, of zich hierop verkeerde micro-organismen bevinden. Daarom wordt door ons ieder apparaat wat retour komt als verdacht beschouwd.
Wij kunnen daarom alleen (elektrische) apparatuur accepteren die:
Het verzoek aan u is om de apparatuur die retour komt, per email van tevoren bij ons aan te melden. Deze aanmelding kan worden verstuurd naar retouren@huismanmedisch.nl. Wij komen vervolgens de apparatuur retourhalen op uw vaste lever- ophaaldag. De kosten voor het ophalen zullen aan u worden doorbelast. Voor ieder apparaat wat wordt geretourneerd, ontvangt u van ons weer een nieuwe plastic zak/hoes. Wij stellen uw medewerking voor het verantwoord retourneren van apparatuur op prijs.
Wanneer niet aan bovenstaand protocol wordt voldaan, zijn wij genoodzaakt hiervoor een bedrag in rekening te brengen.
Omdat Huisman dag en nacht klaar staat voor haar klanten waar bereikbaarheid en flexibiliteit van levensbelang kan zijn.
Omdat Huisman helder en transparant communiceert zoals begrijpbare facturen zonder verrassingen.
Omdat Huisman haar klanten helpt tot ze geholpen zijn. Dat kan soms iets kosten maar helpen doen ze altijd.